...ajattelin kirjottaa.

Oon ollu hävyttömän laiska tällä viikolla päivittelemään tänne mitään, vaikka asiaa on pyöriny päässä vaikka kuin paljon. On johtunu ihan vaan väsymyksestä joka taas johtuu siitä, että keskiviikkona oli tentti ja tuli taas valvottua miten sattuu yöllä. Ja se taas johtuu siitä, että olin taas ylläripylläri jättäny lukemisen aika viime tinkaan, joka taas ei johtunut musta vaan monesta muusta asiasta. Ja ne asiathan on on 2 kpl tenttejä edellis viikolla ja sen jälkeen jonkinlaisessa epämääräisessä kuume-mahataudissa ollut lapsi. Eipä siinä sinänsä mitään, tentti meni kuitenkin lukemiseen nähden yllättävän hyvin ja saattaa jopa mennä läpikin.

Tentin jälkeinen väsymys onkin sitten ihan itse aiheutettua. Mulle on nyt tullu paha tapa valvoa klo.01.00 asti. En edes tiedä mistä tää on alkanu. Melkeen joka ilta oon nyt joskus kympin aikoihin sanonu miehelle, että mä taidan kohta lähteä kyllä nukkumaan ku oon niin väsyny ja sitte kumminki löydän itseni hereiltä yhden aikoihin. Olin jo pyhästi vannonu, että meen tänään ajoissa nukkumaan, mutta sitte mulle selvis että Makuunissa on leffat puoleen hintaan ja pakkohan mun oli käydä leffa vuokraamassa. Nyt ois sitte tarkotus vielä kattoa se ja kellohan on taas jo vaikka kuinka ja paljon. Mies on liesussa kavereiden kanssa koko viikonlopun joten mä oon ihan kaksin pojan kanssa. Tosin huomenna tulee kymmenkunta kaveria tänne meille päiväkahville ja se jos mikä on oikein mukavaa!

Voisko muuten joku vinkata mulle semmosen jutun, että ku tähän tulee automaattisesti aina yks kokonainen rivi väliin jos painaa Enteriä, vaikka haluis vaan hypätä seuraavalle riville. Niin mitenköhän semmosen sais pois?? Häiritsee jotenkin kovin tuo asia.

Mutta nyt poistun takavasemmalle kattelemaan sitä uusinta Harry Potteria joka on oikeasti tullut jo ikuisuus sitten mutta jota mä en vaan oo ehtiny vielä nähdä. Heips!!