Kello on taas vaikka mitä. Nyt en muista kirjotinko mutta mulla oli vakaa aikomus mennä nukkumaan ajoissa tällä viikolla eli ennen klo.00.00. Nyt kuitenki tuli vähän mutkia matkaan häiden ruokajärjestelyjen kanssa ja siinä on syy miksi mä en oo lämpimän peiton alla nukkumassa.

Meillä oli alunperin hieno suunnitelma järkätä häät kotona ja tehdä ruuat ja kaikki itse. Yllättäen tässä alkuvuodesta löydettiinki kaverin vinkin avulla kiva juhlapaikka joka sattu vielä olemaan vapaana meidän hääpäivänä ja tietysti sitte varattiin se.

Kyselin sitte martoilta alkuun tarjoiluapua hääpäiväksi ja vähitellen alettiin neuvottelemaan myös avusta ruokien tekemisen suhteen. Alusta asti se nainen johon olin yhteydessä oli jotenki nihkee, vaikka toisaalta kuitenki anto ymmärtää, että kyllä varmaan onnistuu saada heiltä apua. Joka kerta kuitenki muisti pohtia ääneen, että sillon on kyllä ihmisillä lomia ja monet on poissa kaupungista jne. Jouduin eka odottamaan 2 viikkoa vastausta tohon tarjoiluapuun, koska martoilla oli tapaaminen ja siellä piti asiaa selvittää. Sitte selvis, että eivät tee pelkkää tarjoilua, vaan haluavat sitten tehdä myös ruokia. Lähetin sähköpostilla suunnitelman ruokatarjoiluista ja se meni johonkin kadoksiin(ainakin tän yhteyshenkilön mukaan), joten lähetin saman viestin uudestaan sen jälkeen kun olin ensin kysellyt alkuperäisen viestin perään. No sitten tämä henkilö ilmoitti kysyvänsä heti tällä viikolla perjantaina jossakin tapaamisessa mihin hintaan lähtisivät tekemään ruokia ja tarjoiluapua. Yllättäen tänään olikin sitten tullut sähköposti, että eivät kuulemma voi auttaa kun ei ole tarpeeksi ihmisiä.

Kyllä mä voin ymmärtää, jos apu ei onnistu, mutta miksi siitä ei voi heti suoraan sanoa. Jotenki tosta koko hommasta paisto niin täysin läpi, että se nainen ei vaan tiennyt miten kieltäytyä ja siksi anto ymmärtää, että he voivat auttaa meitä.

Mun piti lukea tenttiin tänä iltana mutta sen sijaan oonki ettiny netistä pitopalveluita ja lähetelly ainakin 10 pitopalveluun tarjouspyyntöjä. Pahasti vaan pelkään, että onko mikään pitopalvelu enää vapaana kun ollaan niin viime tingassa kyselemässä. Toki ois voitu muutenki jo aiemmin kysellä pitopalvelusta, mutta kyllä harmittaa tuo marttojen toiminta kun viivyttelivät tota vastausta. Siitä kun ekan kerran olin heihin yhteydessä on nyt 5 viikkoa. Mun mielestä toi on aika pitkä aika.

Sori, tuli vähän sekava teksti, alkaa jo väsymys painaa.

Taidan lähteä nukkumaan. Huomenna saaki sitte kytätä sähköpostista niitä tarjouksia.