Herramunjee, jo kolmas kirjotus samalle päivälle. Tai no, jos tarkkoja ollaan ni onhan tää jo eri päivää ku kello on ylittäny ton maagisen klo.00.00 rajan. Mutta siis en ole nukkunut näiden postausten välissä.

Niin tosiaan, oon tässä surffaillu erilaisia blogeja ihan huvikseen ja totesin juuri, että musta ei vois tulla muotibloggaajaa. No ihan ensinnäki, en jaksa joka päivä kovasti panostaa mun eri asuvalintoihin vaikka mielestäni joskus onnistunkin pukeutumaan ihan kivasti ja ehkäpä olen joskus myös saanut kehuja asuvalinnoistani. Mutta toisena syynä on myös se, että en vaan ihan kauheesti oo perillä mistään muotitermeistä.

Esimerkiksi viime kesän lopulla näin Tukholman reissulla muutamalla tytöllä tosi kivat housut ja löysinkin sitte aikalailla samanlaiset Stadiumista. En tosin niitä sillon vielä ostanu, vaan hankin ne vasta jälkeenpäin Suomesta. Housujen nimi oli netissä jotain Chino... ja mä vaan ajattelin että se on joku mallinimi. Siis tarkoittaen sitä, että esim. urheiluliikkeissä voi olla erilaisia Haltin takkeja ja vaikka ne on melkeen samanlaisia keskenään ni silti niissä on jotain pieniä eroja koska ne on eri mallia. Yks voi olla vaikka Haltin trixy-takki ja toinen vaikkapa stella.(nää on siis ihan hatusta vedettyjä mallinimiä). Niin tosiaan mä sitte vasta äsken yhestä blogista kekkasin, että näitä housuja joista tossa aiemmin mainitsin kutsutaan Chino-housuiks. Sen sijaan, että jolleki selitin, että ostin semmoset housut jotka on silleen vähän löysät tosta haaroista mutta kuitenki jotenki istuu takamuksesta ja ne kapenee alaspäin ni oisin vaan voinu sanoa että ostin semmoset Chino-housut. Näin sitä oppii, aina jotain uutta.

Myös circle scarf oli mulle ihan uutta tietoa. Tai siis toki oon tajunnu että semmosia huiveja on olemassa jotka on ikäänkuin semmosia putkia mutta enpä ole aiemmin tiennyt että niillä oikeen on nimikin. Hohhoijaa, kai sitä kuitenki on sittenki vähän muuttumassa fossiiliksi kun alkaa olemaan tämmösistä asioista pihalla. Vai voiko se johtua vaan siitä, että elämässä on niin paljon kaikkea muuta sisältöä, että nää ei vaan oo niitä asioita joita miettis ensimmäisenä??