Voi, kuinka mä haluaisinkaan shoppailemaan. Siis vaatteita.

Ensin olin raskaana ja sillon tuli ostettua vaan äitiysvaatteita, jotka nyt ei ollu kovin kummosia. Tarjonta kun kuitenkin on aika rajallinen.

Sitten raskauden jälkeisen painon kanssa kamppaillessa ei paljon huvittanu ostaa uusia vaatteita, kun olin visusti päättänyt päästä alkuperäisiin mittoihin ja en halunnut ostaa "väliaikaisia" liian suurta kokoa olevia vaatteita.

Mutta nyt, kun oon sitte vihdoin siinä raskautta edeltäneessä painossa ja mitoissa ja nyky muotikin on kovin paljon mun makuun, ois aivan ihanaa päästä shoppailemaan. Vielä kun kesä lähestyy olis kiva saada jotain uutta. Mä oon kuitenki viimeks ostanu itselleni uusia vaatteita n. puol vuotta sitten ellei pidempääki. Ei vaan yksinkertaisesti ole ollut rahaa. Kouluun paluun jälkeen kun pienet hoitorahat romahti vielä pienemmiksi opintorahoiksi ja töitä en ole vielä tehnyt kun on ollut tossa opiskelussa ihan tarpeeksi.

Sitten kun on vielä ollut uuden talon osto, remppaa ja häätkin tiedossa, niin ei vaan kehtaa lähteä vaateostoksille kun mies joutuu muutenki mun laskuja nyt makselemaan.

Tähän asti ei oo kauheesti kirpassu tää shoppailumattomuus(onkohan tollasta sanaa olemassa?), mutta nyt alkaa jo tuntua pahalta kulkea ryysyissä.

No ehkäpä joku päivä saisin edes jotain pientä. Täytyy yrittää kytätä ale-rekkejä ja lähteä kirpparikierrokselle. Mutta sitte on vielä se aika-kysymys eli missä välissä??