Nyt sain niitä kuvia otettua morsiuspuvun kankaista. Eihän tää siis mikään hääblogi ole mutta laitanpa nyt kumminki kuvia niistä kankaista ku on mun mielestä niin kauniita ja samalla myös kuvia tulevista hääkarkeista. Meillä on siis meriteema häissä.

Muuten tähän päivään ei ookaan sisältyny oikeastaan muuta ku vähän siivousta aamusella, riitelyä siivoamisesta miehen kanssa ja nyt kun poika nukkuu yritän lukea tenttiin(eli otan kuvia ja kirjottelen tänne).

Mä en tiedä miten mun tenttiin lukeminen on aina niin saamatonta. Tentti on siis maanantaina ja mulla on ollu koko viikko aikaa lukea kun poika on ollu joka päivä päiväkodissa ja silti mun lukemiset on aivan retuperällä. Yhdenkin päivän kulutin hyvää lukuaikaa etsimällä pojalle henkselillisiä välikausihousuja. Löysin hyvät yhdestä nettikaupasta mutta heillä ei tietysti ollut kokoa ja sitte niitä ei meinannukaa löytyä mistään muualta. Sain oikeen kissojen ja koirien kanssa kaikki kivet kääntää ennen ku sitte illalla vihdoin yhden kaverin avulla löysin ne housut yhdestä toisesta nettikaupasta.

Niin ja on mun päivä myös sisältänyt teen juomista, Rooibos suklaa teetä, nams!Laitetaanpa kuva siitäki...

Oikeen sydämellistä viikonloppua kaikille!